woensdag 25 november 2009

Blijven schrijven ...

... is een hele opgave.

Het vergt toch een inspanning om regelmatig een nieuw bericht toe te voegen.
Bij deze heb ik dit dan ook gedaan.

Enkele weken terug (toen het nog beter weer was) ben ik op een stralende vrijdag eens langs geweest in het Kluisbos. Het was echt prachtig weer toen en ik moet toegeven dat ik enorm genoten heb van mijn wandeling.
Hieronder kan je een aantal foto's vinden die ik toen heb gemaakt.
Zalig om in alle rust foto's te kunnen maken. Ik ben er zeker van dat dit enkel tijdens de week mogelijk is, in't weekend is het hier waarschijnlijk raazend druk.








Op een avond, een paar dagen daarvoor, ben ik ook eens langs de energiecentrale van Ruien gereden en heb toe deze foto kunnen maken.

 

Groetjes aan allen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten